Teille jotka luette tätä nyt.

Nimeni on Senni. En aio kertoa muita nimiäni tai sukunimeäni. Tai ehkä joskus, jos satun sille päälle.

 

Asun Lahden lähellä Hollolassa. Se on ihan kiva. Vaikka en panisi pahakseni jos asuisin vaikka Lahdessa. :) Tai Turussa. Rakastan Turkua, se on niin kaunis kaupunki. Olen syntynyt siellä.

Seuraan muotia ja pysyn sen tasalla. Ostelen uusia vaatteita ehkä kuukausittain, ainakin. Rakastan vaatteita ja pukeutumista on pakko miettiä. On kiva näyttää hyvältä. Tykkään myös hoitaa hiuksiani. Ne näyttää tosi hyvältä laittaa ne miten tahansa. Saattaa kuulostaa itserakkaalta, mutta uskokaa pois, olen ainoastaan tyytyväinen itseeni. Itsetuntoni on suhteellisen korkea. Ainoa mikä juuri nyt häiritsee on se, että olen etääntynyt joistakin kavereista ja että olen hieman lihonut. Onneksi ne kaikista tärkeimmät ystävät on vielä jäljellä. En voisi elää ilman heitä.

Pukeudun joskus aika hippimäisesti. Rakastan kissoja. Tahdon opetella slaavilaisen kielen. Musamakuni ei ole kovin omaperäinen, vaikka tiedänkin muutaman laulajan mitä kaveripiirini ei tiedä. Olen aikalailla yöihminen. Kirjoitus sujuu aina paremmin kun on hämärää ja kirjoittaa haalean energiansäästölampun valossa. 

Kaikista yllä olevista kirjoitan teille. Saatte lukea lähestulkoon kaikesta mitä pieni suuri maailmani pitää sisällään. Yksi josta kirjoitan, on unet. Saatte lukea joka unen jonka näen tämän lukuvuoden aikana. Kirjoitan tänne seitsemännen luokkani. Ja kuvaan myös.

 

Toivottavasti pistin silmään ja alat lukea blogia. Vinkkaa ystävillesi!

 

♥ Senni